Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Презентація студентського Медіа-центру

ПРЕЗЕНТАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОГО МЕДІА-ЦЕНТРУ УНІВЕРСИТЕТУ«УКРАЇНА»

В РАМКАХ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ 2013 РОКУ 

Щороку у квітні в Університеті «Україна» традиційно проходить Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених «Молодь: освіта, наука, духовність». За її результатами видається збірка тез учасників конференції (нині це видання з трьох томів, де вміщено 800 праць), друкуються наукові статті, відзначаються автори найліпших доповідей, переможці та призери конкурсу наукових робіт.

Родзинку до нинішнього наукового заходу в Інституті філології та масових комунікацій (ІФМК) додали гості конференції, які виступили на пленарному засіданні. Олексій Толкачов, громадський діяч, письменник, засновник «Європейської асоціації українців», доніс до слухачів свою концепцію відроження українців шляхом формування духовності нації. Олександр Глушко, заслужений журналіст України, закликав не оминати та критично оцінювати при цьому гострі соціально-політичні проблеми молодої держави. Віталій Карпенко, колишній головний редактор газети «Вечірній Київ», професор, завідувач кафедри журналістики Університету «Україна», в котре нагадав молоді про важливість збереження та розвитку рідної української мови. Досвідом популяризації книжкових друкованих видань у добу інтернет-піратства та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій поділився зі студентством та викладачами університету Антон Санченко, український письменник, перекладач, розробник інформаційно-пошукових та аналітичних систем.

У рамках наукової конференції було презентовано проект Студентський Медіа-центр (СМЦ) Університету «Україна».

СМЦ Університету «Україна» створено наприкінці листопада 2011 року. До його першого складу ввійшло 13 студентів. Нині СМЦ налічує 17 осіб. Перший склад у ньому представляють 5 студентів: Оля Каленська (координатор проекту), Вадим РЕГО, Світлана ПАТРА, Вікторія СКРИПНИК, Дмитро СЄРГЄЄНКО (м. Горлівка). Нині до його складу увійшло ще 12 «новобранців» 2012 року: Дроздовський Богдан, Кравчук Олена, Рощепій Олександра, Тарасова Єлизавета, Літвінова Тетяна, Халаєвська Вікторія, Макаєва Юлія, Давиденко Марина, Міхєєв Юрій, Строкань Наталія, Гостєва Вікторія, МАРТЬЯНОВ Артем. http://www.vmurol.com.ua/index.php?idd=ee9c72acc900bd9b00fbd552b0347bf5

Склад учасників СМЦ формується за підсумками конкурсу із соціальних комунікацій, що проводиться до Дня заснування Університету у жовтні вже два роки поспіль. Саме ті учасники конкурсу, які надсилають цікаві неординарні роботи, запрошуються на співбесіду, де їм пропонується участь у цьому проекті. У разі згоди – формується наказ, виписується посвідчення журналіста Студентського Медіа-центру (СМЦ) Університету «Україна» за підписом Президента університету П.М. Таланчука, урочисто вручається, − і починається праця.

Особливої подяки заслуговують ті працівники Університету «Україна», які з першого дня підтримали цей проект: Таланчук П.М., президент університету, Коляда О.П., проректор, Журавльова В.М., проректор, Барна Н.В., директор ІФМК, Глушко О.К., Карпенко В.О. (кафедра журналістики), Софійська Т.С. (кафедра іноземної філології та перекладу), педагогічний колектив кафедри української мови та літератури, викладачі якої вже два роки активно заохочують студентів усіх спеціальностей до участі в конкурсі. Активно співпрацює з СМЦ і пан Ферхад Туранли, завідувач кафедри сходознавства, що недавно створена в університеті.

Головне завдання діяльності Студентського Медіа-центру – висвітлення всіх граней життя Університету «Україна» («малої України»); формування у молоді активної громадянської позиції щодо значущих проблем розбудови незалежної держави («великої України»); надання реальної змоги для формування фахового портфоліо випускникам університету − майбутнім працівникам засобів масової комунікації.

Журналісти-аматори у практичній діяльності набувають знань, умінь і навичок із різних видів журналістської діяльності, а саме: написання репортажів, заміток, статей про відвідані заходи; укладання рецензій щодо нових книжкових видань/ фільмів/ альтернативних видів мистецтв; створення інтерв’ю, тематичних фоторепортажів; участь у прес-конференціях; виїзд на місце події з подальшим висвітленням її в доречному форматі (текст, фото чи відео); підготовка матеріалів для друкованих та інтернет-видань.

Число студентських публікацій сягає нині більше 200. Студентські роботи розміщуються на сайті Університету «Україна», в газеті «Університет «Україна», в інтернет-виданні «Трибуна України», в інтернет-газеті «Ять» (міжвузівське видання, м. Київ), на сайті тренінгового центру Інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка, в журналі «Мистецькі грані».

Учасники СМЦ відвідують додаткові заняття: майстер-класи, тренінги, круглі столи. 2012 рік: тренінги з новітніх медіа в Інституті журналістики КНУ ім. Т. Шевченка (сертифікат одержала Оля Каленська); майстер-класи Віталія Портнікова, Вахтанга Кіпіані, Олександра Глушка, Соні Кошкіної, Володимира Савруцького та ін. 2013 рік: майстер-клас від Валерія Франчука; прес-конференцію з нагоди відкриття виставки художника В.О. Франчука «Сад любові»; майстер-клас Ірини Гордійчук з тележурналістики (за сприяння директора Першої національної школи телебачення в Україні Олексія Кобєлєва). У квітні проведено тренінг із формування комунікативних навичок (тренери: магістри Інституту соціальних технологій Університету «Україна» Фастовець Катерина і Козуб Валентина).

Відгуки студентів про відвідані тренінги засвідчують необхідність таких додаткових занять:

«Після вчорашнього тренінга з Іриною Гордійчук я зрозуміла, скільки прогалин у моїх знаннях, незважаючи на те, що я вже одержала диплом. Також дуже добре, що я отримала інформацію про те, де і як я можу поповнити свої знання. Я дізналася про потенційно корисні книги та телепрограми, які я можу почитати і подивитися.

Було цікаво поспостерігати за студентами-телевізійниками, зрозуміти різницю між нашим напрямком (редактор, журналіст друкованих видань) та їхнім. Телебачення стало мені дещо ближчим, ніж раніше». (Світлана Патра)

«Коли я йшла на треніг по психології, темою якого була «Комунікація», я мало уявляла, як це буде проходити, тому була абсолютно спокійна. Тривога зародилася тоді, коли ми переступили поріг кабінету для тренінгів, де стільці було розставлено по колу, а це означало, що ми не просто будемо слухати поради психологів, а будемо безпосередньо учасниками, будемо працювати в команді та одразу практикувати отримані знання.

На початку тренінгу кожен учасник сформулював свої побоювання та очікування від запланованого тренінгу, адже тут важлива думка кожного учасника. Дівчата Катерина та Валентина, які проводили тренінг, були дуже коректні та уважні, вони допомагали кожному розібратися в конкретній проблемі, вислуховували точку зору кожного.

Конкретно мені тренінг по комунікації допоміг не так вирішити проблему, як окреслити її чіткі кордони для себе, щоб працювати з нею самостійно, а це вже половина успіху від тих знань, які я отримала на тренінгу.

Я вважаю, що на тренінгу ми провели час корисно, хоча заняття було задовгим, учасники дещо стомилися, і було складно встигати наприкінці за темпом, із якого ми починали. Проте, було важко, але цікаво». (Халаєвська Вікторія)

«Весело + цікаво = корисно! Неможливо уявити собі життя без цікавих та водночас веселих моментів, а якщо вони ще приносять знання та досвід, то про таке й мріяти годі. Але для студентів Університету «Україна» це – не мрія, а справжня реальність і, найголовніше, – безкоштовна!

Дев’ятнадцятого квітня у третьому корпусі Університету «Україна» відбувся тренінг, який було розділено на 3 пари. Він був присвячений спілкуванню, а якщо бути точнішим, то підготовці до проведення інтерв’ю. У рамках заняття тренери-психологи Катерина та Валентина (для учасників вони були просто Катя і Валя) провели з майбутніми журналістами багато конкурсів, націлених на поліпшення комунікативних навичок. Усі присутні (нас було дев’ять осіб) весело та корисно провели час, а найголовніше – набули нових знань у сфері спілкування і дякують за це студентам-психологам п’ятого курсу, які теж, як вони самі кажуть, «...набралися нового досвіду, бо ніколи ще до цього не проводили тренінгів із журналістами...». По його закінченню усі вийшли з 201 аудиторії трохи втомленими, але задоволеними, тому що з користю провели цей час». (Богдан Дроздовський).

За підсумками 2012 року Студентський Медіа-центр університету визнано найліпшим медіа-партнером Арт-салону «Арка»: студентству подарували урбаністичний пейзаж заслуженого художника України Тимофія Лящука. Однак, найліпшою нагородою можна вважати той факт, що до участі в діяльності СМЦ Університету «Україна» долучилася студентка іншого ВНЗ Києва − Наталя – студентка Національного авіаційного університету (спеціальність «Журналістика»). Бо в їхньому виші такого проекту немає. І не тільки в їхньому.

Завдяки співпраці з СМЦ окремих його учасників працевлаштовано: Оля Каленська працює на посаді заступника головного редактора газети «Університет «Україна»; випускниця університету Світлана Патра – на посаді редактора офіційних веб-сайтів Університету «Україна» http://www.vmurol.com.ua/; Вікторія Скрипник – журналіст порталу www.osvita.org.ua; Олена Кравчук – журналіст журналу «Мистецькі грані».

Нині, у березні, Медіа-центр започаткував новий проект – відеоканал на YouTube. Це інтернет-сервіс, де розміщуються відеороботи наших студентів, АВС «Талан-студіо» про діяльність університету. Один із відеороликів відзнято на процедурі захисту дипломної роботи Світлани Патри, яка є активним журналістом-фрілансером СМЦ. (Перший фільм про Світлану Патру в Інтернет відзняла і розмістила служба ВВС Україна). http://www.youtube.com/watch?v=FIGlo7_8Dfc

Усім, хто бажає долучитися до реальної журналістики вже сьогодні, варто писати про це на адресу директора Імідж-центру Університету «Україна» image-centre@i.ua (Ніна Іванівна Головченко) або на адресу координатора студентського Медіа-центру Університету «Україна» kalenskaya.olga@mail.ru (Оля Каленська).

 

 Ніна Головченко

 

Студентський Медіа-центр Університету «Україна» - стартовий майданчик для молодого журналіста (8 липня 2016 року)

Інформаційна політика є дуже важливою складовою діяльності Університету «Україна», а опікується інформаційною діяльністю цього ВНЗ Імідж-центр Університету «Україна».

Це – структурний підрозділ університету, інноваційний проект із соціальних комунікацій. Імідж-центр активно залучає до своєї роботи студентів різних спеціальностей, у тому числі й студентів із інвалідністю. Співпраця з Імідж-центром допомагає студентам набути корисних практичних навичок у роботі за обраною спеціальністю – у дизайні, журналістиці, літературній творчості тощо. За час роботи Імідж-центру Університету «Україна» було створено кілька студентських творчих груп. Одна з них – це студентський Медіа-центр, заснований 2011 року як навчально-практичний центр для студентів спеціальностей «Журналістика» та «Видавнича справа та редагування». Його завдання – інформаційний супровід діяльності Університету «Україна». За п’ять років діяльності студентського Медіа-центру опубліковано близько 600 текстів, фоторепортажів, бук-трейлерів та відеороликів. У проекті успішно працювали більше двадцяти студентів, серед яких нинішні випускники Університету «Україна» – Світлана Патра, Ольга Каленська, Вадим Рего, Таня Літвінова, Богдан Дроздовський, Вікторія Скрипник та інші.

Докладніше...

 

Реалізація цілей: тренінг для учасників студентського медіа-центру (23 грудня 2016 року)

23 грудня 2016 року для учасників студентського Медіацентру Університету «Україна» відбувся тренінг на тему «Реалізація цілей». Заняття провела Анна Бойко, випускниця Університету «Україна» (спеціальність «Журналістика»), котра працює нині в інформаційному агентстві 112.ua.

Докладніше...