Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Наскрізне навчання

    НАСКРІЗНЕ НАВЧАННЯ

     

    В Університеті «Україна» розвивають стратегію навчання протягом життя (5 серпня 2016 року)

     

    Центри раннього розвитку

    Мої маленькі равлики (Луцький інститут розвитку людини, 2015)

    В університет – з малих років (Центр раннього розвитку "Азбука" (Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини, 2012)

     

    Дошкільна освіта

    Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" - 2013

    Методика емпіричного дослідження особливостей психологічної роботи вихователів із обдарованими дітьми - 2012

     

    Середня освіта. Фізичне виховання

    Вплив секційних занять волейболом на руховий розвиток школярів 14–16 років

    Врахування соматотипу школярів при корегуванні їх здоров’я в процесі фізичного виховання

    Динаміка фізичної підготовленості підлітків з різними темпами біологічного дозрівання протягом навчального року

    Категорія "здоров'я": загальні поняття та методи оцінки у фізичному вихованні у загальноосвітніх навчальних закладах

    Науково-дослідницька робота студентів педагогічного коледжу як один зі стратегічних напрямів фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури - 2009

    Національні традиції фізичного виховання в системі спортивно-масової роботи загальноосвітньої школи

    Оцінка рівня фізичного здоров’я учнів - 2009

    Реалізація можливостей учбової дисципліни "Фізична культура" у формуванні позитивних взаємин дітей

    Ставлення сільських та міських учнів середніх та старших класів до занять фізичними вправами
    Стан здоров’я та шляхи його покращення у дітей шкільного віку у спеціальних медичних групах

    Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення - 2009

    Фізична працездатність і самооцінка рівня здоров’я, фізичної підготовленості, самопочуття та сприятливості умов навчання в сучасній міській школі в учнів загальноосвітніх шкіл і гімназій - 2009

    Фізична працездатність підлітків в умовах диференційованого фізичного виховання з урахуванням темпів їх біологічного дозрівання

    Фізична працездатність та навчальні навантаження в учнів сучасних загальноосвітніх шкіл і гімназій - 2009

    Фізичний розвиток підлітків залежно від темпів їх біологічного дозрівання

    Формування міжособистісних взаємин молодших школярів на уроках фізичної культури - 2009 

     

    Середня освіта

    Соматичний розвиток підлітків залежно від темпів їх біологічного дозрівання 

    Відношення до навчального процесу, самооцінка успішності, стомлення та його причини у процесі навчання сільських та міських школярів 

    Обґрунтування необхідності корекції функціонального стану учнів гімназії за даними аналізу варіабельності серцевого ритму 

    Основні напрями розвитку фізичного виховання в сучасних школах Польщі 

    Основні проблеми підготовки вчителів фізичного виховання в Польщі у 90-х роках ХХ століття 

    Рівень адаптивності та адаптації школярів у мікросоціальному середовищі як компонент здоров'я 

    Рівень соматичного здоров’я школярів 

    Стан дихальної системи підлітків із різними темпами біологічного дозрівання 

    Взаємозв’язок рівня фізичного розвитку, фізичної працездатності та рухової підготовленості хлопчиків-підлітків з біологічним та хронологічним віком 

    Рівень психічного здоров'я учнів 7-11 класів відповідно до інтелектуальних здібностей

     

    Інклюзивна середня освіта

    Де вчаться діти-інваліди?

    Корекція сколіотичної деформації у дітей із дитячим церебральним паралічем засобами фізичної реабілітації 

    Модель інтеграції дітей із особливими потребами у шкільне середовище - 2012

    Концепція гуманізму у вихованні та навчанні дітей із обмеженими можливостями (Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини "Україна")

    Соціально-педагогічна робота з учнями з особливими потребами в загальноосвітній школі інклюзивної орієнтації - 2012

    Де вчаться діти-інваліди? Iнвалiди мають право на освiту, але школи не готовi їх прийняти (8 липня 2006 року)

     

    Спеціалізована середня освіта

    Функціональна підготовленість футболістів 11-17 років 

    Розвиток витривалості як чинник диференційованого впливу наюних легкоатлетів, схильних до роботи швидкісно-силового характеру 

    Вплив тренувального навантаження комплексної спрямованості на розвиток фізичних якостей і здібностейюних легкоатлетів  

    Організація навчально-реабілітаційної роботи в спеціалізованих закладах освіти

    Спортивні школи не витримають "комерціалізації" - 2012

    Дитячо-юнацька спортивна школа паралімпійського резерву в системі фізичного виховання і підготовки спортсменів високих досягнень

     

    Позашкільна освіта

    Київ: який “інтерес” від клубів по інтересах за місцем проживання - 2012

     

    Освіта дорослих

    Вручення сертифікатів для слухачів соціального проекту "Університет третього віку" (Рівненський інститут, 5 липня 2017 року)

    Навчаються дорослі

    Київські пенсіонери сіли за парти (На базі територіального Центру соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів Деснянського району працює "Університет третього віку" - 2013)

    У студенти – з пенсійним посвідченням - 2012 

    Проект "Сімейна освіта" (Рівненський інститут)

     

    Наскрізна система освіти

    Навчально-науковий комплекс (Миколаїв)

    Навчально-виховний комплекс (м. Суми)